OFDb

Deep Water (Erotik-Thriller von A. Lyne mit Ana de Armas & B. Affleck)

Begonnen von StS, 14 Februar 2022, 18:47:10

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

StS


After being bumped from theaters, Fatal Attraction and Jacob's Ladder director Adrian Lyne's erotic psychoglical thriller Deep Water has resurfaced. The film comes to Hulu on March 18.

The love story is never the whole story...

"Affleck and de Armas play an attractive young married couple whose mind games with each other take a twisted turn when people around them start turning up dead. The couple staves off divorce in a loveless marriage by allowing each to take lovers, but it becomes messy as Highsmith exposed the surface facade of American suburban life."
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

StS

"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

Moonshade

Zweimal verschoben und dann an Hulu ausgelagert - das wird sicher interessant, wobei ich nicht sicher bin, ob ich Adrian Lyne für eine Patricia-Highsmith-Verfilmung ausgewählt hätte.

Bin auf die Presse gespannt.
"Du hältst durch und ich halte durch und nächstes Jahr gehen wir einen saufen!

"Anything invented after you're thirty-five is against the natural order of things.!" (Douglas Adams)

JasonXtreme

Tja nun, ich finde den durchaus gut gespielt, aber eben berechenbar wie Hulle, er baut zu keiner Zeit irgendwie Spannung auf, und Erotik... puh, es gibt ein paar kleine Szenen, aber insgesamt ist das dann doch zu dünn. Es ist auch die Frage ob es für die Masser erotisch ist wenn Ana den ollen Ben rotzevol fragt ob er ihr Arschloch lecken will - und er beim Anfangen noch "ja" stöhnt... ansonsten ist die Laufzeit definitiv zu lang für das Gezeigte. Nett mal gesehen zu haben, versprochen hab ich mir da einiges mehr. 6/10 maximal
"Hör mal, du kannst mein Ding nicht Prinzessin Sofia nennen. Wenn du meinem Ding schon einen Namen geben willst, dann muss es schon was supermaskulines sein. Sowas wie Spike oder Butch oder Krull, The Warrior King, aber NICHT Prinzessin Sofia."

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020