OFDb

FDR: American Badass (Roosevelt vs. Nazi Werewolves)

Begonnen von StS, 17 Januar 2012, 07:12:29

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

StS

Regie: Garrett Brawith
Darsteller: Barry Bostwick, Lin Shaye, Bruce McGill, Ray Wise, Kevin Sorbo, William Mapother, Paul Ben-Victor, ...
Imdb

Actor Garrett Brawith will make his directorial debut helming this rewriting of history from comedy writer Ross Patterson that sees Franklin Delano Roosevelt slaying werewolves, Adolf Hitler, Benito Mussolini, and Emperor Hirohito with his weaponized custom wheelchair.

Trailer:
FDR American Badass! OFFICIAL REDBAND TRAILER

:LOL: Schaut nach Low-Budget-Trash der spaßigen Art aus!  :icon_lol:
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

Eric

Ausser einem WHAT THE FUUUUUUUUUUUUUUUCK viel mir da im ersten Moment nichts dazu ein, ..., aber, ..., ich FREUE mich auf das Teil!!!
Liebe Ursula,
wünsch dir frohe Ostern, nen tollen Namenstag und nen guten Rutsch ins Jahr 1978!
Grüsse aus der Alzheimergruppe, deine Tante Günther!

Ich hasse Menschen, Tiere + Pflanzen. Steine sind ok.

Roughale

Hmmmh... im richtigen Rahmen kann das Spass machen, so ist es bei der Art Filmen oft, manchmal zünden sie, oft leider nicht.

OT: Gezündet hat bei mir unlängst Poolboy (http://www.ofdb.de/film/210018,Poolboy-Drowning-Out-the-Fury), dagegen ist der FDR Film hier Big Budget :LOL:

esta es la mejor mota
When there is no more room for talent OK will make another UFC

StS

"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

Moonshade

Dann fehlt ja allmählich nur noch "George Washington - Zombiekiller" und "Richard Nixon - Herr der Mumien" und wir haben alle Präsis durch.... :viney:
"Du hältst durch und ich halte durch und nächstes Jahr gehen wir einen saufen!

"Anything invented after you're thirty-five is against the natural order of things.!" (Douglas Adams)

kami

Danach gibt's die Crossover mit HENSEL & GRETEL: WITCH HUNTERS und DER KLEINE MUCK: TALIBAN KILLER.

El_Hadschi

Ich wär für "Merkel - Maneater"! :icon_mrgreen:
"You follow drugs, you get drug addicts and drug dealers. But you start to follow the money, and you don't know where the fuck it's gonna take you."

Lester Freamon

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020