OFDb

7500 (von Takashi Shimizu)

Begonnen von StS, 31 Januar 2012, 18:35:26

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

StS



Director:   Takashi Shimizu
Starring:   Ryan Kwanten, Amy Smart, Leslie Bibb, Johnathon Schaech, Jamie Chung, Nicky Whelan, Christian Serratos, Scout Taylor-Compton, Jerry Ferrara, Alex Frost, ...
Imdb

The August 31 release follows a group of passengers who encounter what appears to be a supernatural force while on a transpacific flight. Kwanten and Smart co-star as married couple Brad and Pia Martin, who board Vista Pacific Flight 7500 with their two longtime friends for a trip to Japan. Bibb plays Laura Baxter, a flight attendant on the transpacific liner, who is involved in a complicated and secret relationship. Chung plays Suzy Lee, a newly-engaged flight attendant while Serratos co-stars as Raquel Mendoza, who boards the plane after sharing a secret with her boyfriend. Taylor-Compton plays Jacinta Beckett, who has a unique perspective on death.

Teaser Trailer:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=86442
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

Dr. STRG+C+V n0NAMe

Trailer sieht interessant aus. Kann mir vorstellen, dass der richtig gut wird, aber dazu muss er SCHEISSE gruselig sein und damit meine ich nicht so "gruselig" wie die US-Horrorfilme der letzten Jahre! Das unbekannte Etwas darf nicht zu sehen sein und muss unerwartet zuschlagen. So zumindest meine erste Meinung.
Aktueller Rang: Sergeant of the Master Sergeants Most Important Person of Extreme Sergeants to the Max
---
Carpenter Brut - Le Perv
---
Carpenter Brut - Obituary
---
Pertubator - Miami Disco

blade2603

Hab den Trailer heute Mittag auch schon gesehen, das ganze wirkt, auch durch den gut eingesetzten Song, sehr stimmig und macht def. Lust auf mehr!
"Jedes Publikum kriegt die Vorstellung, die es verdient." -Mario Barth
◾ Originalzitat von: Curt Goetz

(aus den Känguru Büchern)

Desperados.exe

Kann mir jemand sagen was aus dem Film "Flug 7500" geworden ist?
Der sollte eigentlich schon vor Ewigkeiten ins deutsche Kino kommen (glaube Dez. 2012),
wurde dann auf unbestimmte Zeit verschoben und nun finde ich keinerlei Infos mehr über den Film.

Sehr schade, da mir der Trailer ganz gut gefallen hat.

Roughale

Angeblich kommt da was, kann aber nicht sagen, wie verlässlich die Infos der Seite sind:

http://www.horrorpilot.com/7500-the-grudge-in-luftiger-hoehe/

Tip: Google ;)

esta es la mejor mota
When there is no more room for talent OK will make another UFC

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020