OFDb

Fright Night 2: New Blood (DtV-Sequel)

Begonnen von StS, 2 August 2013, 07:14:58

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

StS



director:    Eduardo Rodriguez
writer:    Matt Venne
starring:    Jaime Murray, Chris Waller, Sean Power, Will Payne, Sean Power, Sacha Parkinson, John-Christian Bateman, Liana Margineanu, ...

When high school student Charlie attends a study abroad program with his horror obsessed friend "Evil" Ed and ex-girlfriend AMY in Romania, he soon discovers their young attractive professor Gerri (Jaime Murray) is a real life vampire. Too bad no one believes him. In fact, Evil Ed finds it amusing and it only feeds his vampire obsession. When Gerri turns Ed, Charlie seeks out Peter Vincent, the infamous vampire hunter (well, he plays one on TV) who is in Romania filming his show "Fright Night," to teach him how to take down Gerri before she gets to Amy, who's blood will cure Gerri of spending eternity as a vampire.

Trailer:
http://www.shocktillyoudrop.com/news/175357-the-trailer-for-fright-night-2-has-hit-the-web

...sieht nicht so prickelnd aus.

"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

lastboyscout

Scheiss Suchfunktion!  :anime:
Hab mir heute die Verleih-DVD genehmigt und wurde zumindest halbwegs gut unterhalten.
Taugt als Horrorfutter fuer zwischendurch dann doch, hatte mir das Ganze viel schlimmer vorgestellt.
Charaktere sind sogar ganz ertraeglich, da gibt es viel Schlimmeres.
Wirklich nett war Jamie Murray anzusehen, hatte ein paar nette Outfits.  :icon_mrgreen:
Auch wenn man als Drehort Rumaenien waehlte so hat er nicht unbedingt den billigen Ostblock-Look, vor allem die Blutbad-Szenen wissen da dann doch zu gefallen.
Wirklich grober Unfug ist jedoch der Etikettenschwindel, denn bis auf Vampire hat dieser Fright Night mit den letzten drei Teilen nix gemein.  :icon_rolleyes:
Gibt so 5/10 Punkten, aber auch nur weil ich in Horrorstimmung war.
Bei ner erneuten Sichtung wuerde ich wohl auf ne 4/10 runterrutschen.

Hat jemand ne Idee was es mit diesen beiden Fassungen (laut IMDB) auf sich hat?
88 min (Unrated Edition) | 100 min (extended edition)
Meine war nur die ganz gewoehnliche R-Rated Vanilla-Edition fuer den Verleih.
I`m a tragic hero in this game called life,
my chances go to zero, but I always will survive.
( Funker Vogt - Tragic Hero )

What is your pleasure, sir? This is mine:
http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=lastboyscout

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020