OFDb

Red Billabong (Australisches Monster-Movie)

Begonnen von StS, 13 Juli 2016, 20:44:19

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

StS



Two estranged brothers and their friends are pulled into a world of mystery and lies when their grandfather's property is passed into their hands. As both brothers are pulled apart by different choices, one thing is clear – something sinister is going on. As people go missing, the brothers learn secrets that will change their livee forever, but what is out there? A myth? A hoax? Or could it really be... real?

! No longer available
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

Eric

"Du hattest mich schon bei dem Wort AUSTRALIEN!!"  ;)

Ich freue mich drauf. Generell kommen da in den letzten Jahren äusserst gute Genre-Beiträge her.
Liebe Ursula,
wünsch dir frohe Ostern, nen tollen Namenstag und nen guten Rutsch ins Jahr 1978!
Grüsse aus der Alzheimergruppe, deine Tante Günther!

Ich hasse Menschen, Tiere + Pflanzen. Steine sind ok.

StS

Zitat von: Eric am 13 Juli 2016, 20:54:33
"Du hattest mich schon bei dem Wort AUSTRALIEN!!"  ;)
Ich freue mich drauf. Generell kommen da in den letzten Jahren äusserst gute Genre-Beiträge her.

Jip, seh ich genauso! Filme aus "Down Under" schau ich mir ebenfalls sehr gern an.
Da kommen aus den unterschiedlichsten Genres immer wieder echt feine Streifen raus bzw. her...
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

Moonshade

Taucht im Kino vermutlich aber nur auf Festivals auf...hoffentlich mal kein Mythenmonsterhatz von der Stange....
"Du hältst durch und ich halte durch und nächstes Jahr gehen wir einen saufen!

"Anything invented after you're thirty-five is against the natural order of things.!" (Douglas Adams)

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020