the Little Things (Serienkiller-Film mit Washington, Malek und Leto)

Begonnen von StS, 22 Dezember 2020, 16:28:00

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

StS


Director: John Lee Hancock

The pic, written by Hancock, centers around Deke (Washington), a burnt-out Kern County, CA deputy sheriff who teams with Baxter (Malek), a crack LASD detective, to nab a serial killer. Deke's nose for the "little things" proves eerily accurate, but his willingness to circumvent the rules embroils Baxter in a soul-shattering dilemma. Meanwhile, Deke must wrestle with a dark secret from his past...
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

Private Joker

Gibt den Trailer auch auf Deutsch, wo man sich dann schon mal warmhören kann mit Washingtons vermutlich neuer Synchronstimme.


Die Gurus mit dem fast-absoluten Öhrchen für deutsche Stimmen in den Synchronforen sagen, das ist Sven Brieger. War mir mangels Stammrollen in der ersten Liga bisher nicht bekannt, aber ich denke schon wegen der Ähnlichkeit mit Boden passt das. Und die Synchro von Delroy Lindo in den 5 Bloods ist durchaus eine Visitenkarte, denke ich.
"Ich bin zu alt für diesen Scheiß" "Dem Scheiß ist es egal, wie alt Du bist" (James Grady - Die letzten Tage des Condor)

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020