OFDb

One Piece (Netflix-Manga-Serienadaption)

Begonnen von StS, 18 Juni 2023, 13:20:38

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

StS


Here's a first look at the live action adaptation of the most popular manga in history, written by Eiichiro Oda.
ONE PIECE sets sail on August 31st only on Netflix...
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

StS

"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

Moonshade

Testweise mal die ersten beiden Folgen verfolgt und ja - deutlich besser als das sehr getragen wirkende "Cowboy Bebop".
Ich hab die Mangaserie damals nur ausschnittweise gesehen, aber offenbar treffen sie die Figuren aus meiner Sicht sehr genau und sie haben hübsche Tricks und halbwegs interessante Charaktere dabei, auch wenn sich mir noch nicht alles erschließt.

Generell werde ich das also bei 8 Folgen weiterschauen (Laufzeit immer fast 1h) - und was mich hier noch eher beflügelt: es ist bereits für Staffel 2 verlängert.
"Du hältst durch und ich halte durch und nächstes Jahr gehen wir einen saufen!

"Anything invented after you're thirty-five is against the natural order of things.!" (Douglas Adams)

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020