OFDb

Ballerina (from the World of John Wick - mit Ana de Armas)

Begonnen von StS, 26 September 2024, 19:31:26

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

StS

Von Len Wiseman mit Ana de Armas, Anjelica Huston, Gabriel Byrne, Lance Reddick, Catalina Sandino Moreno, Norman Reedus, Ian McShane und Keanu Reeves.

Taking place during the events of John Wick: Chapter 3 – Parabellum, Ballerina follows Eve Macarro (Ana de Armas) who is beginning her training in the assassin traditions of the Ruska Roma.

Auf Keanu am Ende des Trailers hätte ich verzichten können... aber schaut nach netter Genre-Kost aus.
Das Duell Flammenwerfer vs. Löschschlauch ist cool. Die Besetzung auch.
Startet im Juni in den Staaten.
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

Moonshade

Es geht immer noch "mehr vom gleichen" - sieht aber gut aus. Wenn mich denn de Armas nur ein bisschen mehr generell mitreißen würde.
Ich brauch meine Heldinnen und Rächerinnen nicht extra-extremst schön, ein paar mehr Kanten und ein Charaktergesicht würden mir besser gefallen.
"Du hältst durch und ich halte durch und nächstes Jahr gehen wir einen saufen!

"Anything invented after you're thirty-five is against the natural order of things.!" (Douglas Adams)

"Gebt dem Mann ein verdammtes Puppers!"

StS

"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020