OFDb

Hallo zusammen

Begonnen von haematobic, 14 Oktober 2005, 10:32:20

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

Kettcar

Do häsch eigentlich Rächt. Und vor allem mit all üsne Dialäkt isches sowieso au no under dä Schwiizer selber schwer zum sich verschtoh  :king: Wobi ich mue zuegä dass dä Schaffhuuser-Dialekt nachem St.Galler fascht eine vo dä dümmschte isch! Bernerisch isch edel, auä

haematobic

chglaub, i ha irgende e mischmasch vo tsüri über BS/BL und bärn drin. Mit tsürcher hani ztue, in BS schaffi, in BL hani die längscht
zyt gwohnt und im kt. Bärn woni jetzt. s'wird also spannend.
Woni huere mühe hät wär so walliser dialäkt. tönt geil wenn sie rede :LOL:..sverstoh isch den aber ganz e anderi gschicht.. :anime: :doof:

Kettcar

Hanemol e Fründin Bern gha. Hach wunderschöni Frau. Doch wemer telefoniert hend hani praktisch nie was verschtande, müehsam. Saisch eifach immer nett "ja schtimmt"  :icon_mrgreen:

Hä machemer grad dä Thread zum Schwiizer-Thema.

Walliser isch echt geil, Basler tönt auno amüsant.

Wa luegsch du eigentlich so für Film/Genre? Musik hesch ja gsait Metal!

haematobic

Zitat von: Kettcar am 18 Oktober 2005, 11:12:39
Wa luegsch du eigentlich so für Film/Genre? Musik hesch ja gsait Metal!

shet mol agfange mit Guts'n'Gore zügs. Do bini irgendwo 15ni gsi. Aber das het sich
den irgendwenn ergeh..bi hüt eher dr meinig, viel bluet macht kei guet film.
Luege zwar immer no ab und zue gärn e reine splatter, aber ebe, nit mit regelmässigkeit.
Gseh gärn Thriller, komödie (aber nur mitere guete portion schwarzem humor), horror oder action.

Und sälber?

was dr sound betrifft,  "Metal" isch rächt gross umschriebä. Dört bini eher/oder vorallem
im Death/Doom sektor verankeret. Wobi i mr au do nit grossi linie zieh..dh, bi eigentlich
rächt offe..lose au no gärn ambiente und drum'n'bass..halt alles wo mr so gfallt.

Und wie sehts bi euch us?

Kettcar

Da mitem Bluet und vo wege guetem Film schtimmt scho. Isch echt kais Kriterium wo irgendwie zele cha. Doch bi scho au hauptsächlich im Bereich Horror/Thriller azsiedle, doch ebe au gern Comedys wie League of Gentlemen (d'Serie) etc.

Mich trifftme eher im Bereich Dütschpunk/Ska a, doch los au chli Metal, halt nid da Insider-Zeuchs, kenni mi zwenig us i eurem Sound.

Doch mir müend mal no all Schwiizer zämätrommle wie dä FreddyVoohrhees, dä MPAA und wers no alles het  :dodo:

haematobic

Zitat von: Kettcar am 18 Oktober 2005, 12:09:13
Doch mir müend mal no all Schwiizer zämätrommle wie dä FreddyVoohrhees, dä MPAA und wers no alles het :dodo:

Hets do ine den soviel CH's? findisupr. :-) Abrr wo sind den die cheibe??

Kettcar

Dä Thread do isch au nid würkli als Schwiizer-Dings zerkenne. Chasch ja mal unuffällig dä Titel ändere, sötme doch chöne als Threaderschteller oder?

haematobic

chweisses gar nit? müesst me mol versueche. aber den wird dr fred eh grad wider glöscht, meinsch nit?
bhalte mr en mol bi so bi!  :icon_mrgreen:

Kettcar

Gmüetlich! Doch die werdet au do noläsä ;) Also zumindescht dä FreddyVoorhees (wo nurno obeds cha online si) wird do sicher au mol vobiguxe!
Doch dänn müemer au no e sinnvolli Diskussion ufbaue chöne  :king:

Freddy Voorhees

jo salü has au hei gschafft!
isch jetzt de thread zum schwizer-thread worde? :icon_mrgreen:
jo über was chent mä so rede... also @haematopic los au metal aber im mom. meh black/folk/viking sache... aber bands wie cryptopsy rocket au ziemli. :dodo: vor allem es none so vile.
mol luege wie lang dä thread überlebt ... rofl bis jetzt ischer ziemli cool :respekt:

haematobic

Morge zämme,

@FV Du muesch mol d'Whisper & And then you'll beg lose vo Cryptopsy. DAS isch Deathmetal. s'bloost alles wäg. :dodo:

Isch öber vo euch am Mountains of Death gsi??

Thaisong

Ey Keulä, willkomm'n bei uns in ditt Jemeinschaftsforum, wa. Find ick ja voll schnieke, datt jetz hia so ville Leutä in ihr'm Dialekt schreib'n tun, da muss ick mir glei' ma anschließ'n, wa. Ick hoffä, du tust dia hia wohl fühl'n und hast Spaß. Viel vagnüjgn noch.  Hau rin, Keulä !

:LOL:
Golden-Krekel-Award-Winner November 2005 :-)

Sundowner

Hat euch der CIA schon nach dem Geheimcode gefragt, den ihr hier benutzt ?  :icon_mrgreen:
So langsam muss ich mir mal eine Signatur überlegen....

Watcher

Noi! Also mi zumindescht a mol ned! Ond wemmor' scho a mol bei de Dialekte sen', na muas ih als gebürtiger Schwob au mein Senf dr'zua gebba! Also no... i griaß de!

Sundowner

Dann e mol eh scheener Gruß ausem Saarland andie Schweiz *wink*

Eich versteht ma jo noch wenicher al uns. :icon_mrgreen:

Alleé dann

Kettcar

Wieso redet ihr nur so komisch? Das macht mir Angscht und Bange, ich ässä ez e Birre und schlürf mal äs Bierle  :icon_twisted:

Not Surfing Charlie

Dr Pabscht het z Spiez z schpät z bschteck bschteut :LOL:

Sundowner

Ich versuch mal eine Übersetzung:

Der Pabst hat eine spitzes Besteck bestellt ????? :LOL:

Not Surfing Charlie

19 Oktober 2005, 17:54:33 #48 Letzte Bearbeitung: 19 Oktober 2005, 17:58:15 von Not Surfing Charlie
Nicht schlecht. Spiez ist allerdings ein Ort am Thunersee.

So weni schinesi auso doch nid z verschtah :icon_razz: Aus gheimschprach längt schwyzerdütsch aber lengschtens :icon_mrgreen:

Sundowner

Hätte ja sein können. Was hieß es denn jetzt ?

Freddy Voorhees

19 Oktober 2005, 18:19:47 #50 Letzte Bearbeitung: 19 Oktober 2005, 18:30:16 von Freddy Voorhees
Wobi mä sägä mues, das die düütsche üs schaffhuser no ender verstönd als zum bischpiel d'basler oder d'berner!  ;)

Not Surfing Charlie

Das ghört me no hüüfig, das bi öich obe d Gränze echli "verschmouzener" si...

@Sundowner
Bis auf die Sache mit Spiez hast du den Code erfolgreich dechiffriert...

Sundowner

:icon_mrgreen: Danke für die Blumen.

pj

noch e saarlänna. iss jo scheen. wo kommschd du här?

misch find ma im merzischer raum...

Sundowner

Misch finsche in St.Wennel. Bei dene ganse Schweizer do, es ma jo froh dass ma ach noch Saarlänner do finne dut.

Kettcar

Nidmol ich tschägg d'Berner so würkli mit ihrem seltsame "auä" wome immer cha isetze:

Auä gotsmer guet

Auä gömmer is Kino

Auä ha di gärn

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020