OFDb

Step Up 4: Revolution

Begonnen von StS, 30 März 2012, 07:10:03

⏪ vorheriges - nächstes ⏩

StS

Director: Scott Speer
Starring: Kathryn McCormick, Ryan Guzman, Stephen Boss

"Step Up Revolution" is the next installment in the worldwide smash "Step Up" franchise, which sets the dancing against the vibrant backdrop of Miami. Emily, the daughter of a wealthy businessman, arrives in Miami with aspirations of becoming a professional dancer, but soon falls in love with Sean, a young man who leads a dance crew in elaborate, cutting-edge flash mobs. The crew, called the MOB, strives to win a contest for a major sponsorship opportunity, but soon Emily's father threatens to develop the MOB's historic neighborhood and displace thousands of people. Emily must band together with Sean and the MOB to turn their performance mobs into protest mobs, and risk losing their dreams to fight for a greater cause.

Teaser:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=86411

Trailer:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88592
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.
Perhaps  I should consider moderating my nighttime coffee consumption...."
(Agent Dale B.Cooper - "Twin Peaks")

El_Hadschi

Yeah ich freu mich!
Darf ich nur nicht meinen Freunden erzählen... :icon_mrgreen: :icon_redface:
"You follow drugs, you get drug addicts and drug dealers. But you start to follow the money, and you don't know where the fuck it's gonna take you."

Lester Freamon

quaker

Zitat von: El_Hadschi am 30 März 2012, 08:35:11
Yeah ich freu mich!
Ich freu mich auch und mir ist das nicht peinlich, kann ruhig jeder wissen. :dodo: :king:

StS

Zitat von: quaker am 30 März 2012, 14:30:33
Zitat von: El_Hadschi am 30 März 2012, 08:35:11
Yeah ich freu mich!
Ich freu mich auch und mir ist das nicht peinlich, kann ruhig jeder wissen. :dodo: :king:

Me too.  :icon_cool:
"Diane, last night I dreamt I was eating a large,  tasteless gumdrop and awoke to discover I was chewing one of my foam disposable earplugs.

StS

El_Hadschi

Hmmm... gerade angeguckt und bin ein bisschen enttäuscht. Der Film versucht noch ein bisschen spektakulärer zu sein und einen draufzusetzen und scheitert dabei meiner Meinung nach.
Ich such jetzt nicht bei Step Up nach einem genialen Drehbuch, aber dieser Film war mir einfach zu unglaubwürdig und die Konflikte zu sehr an den Haaren herbeigezogen.
Auch die Tanz-Szenen, die, wie schon erwähnt, noch spektakulärer sein sollten sind in meinen Augen ein Rückschritt. Zu übertrieben und zu schlecht/viel geschnitten.
Meiner Meinung der schlechteste Teil der Reihe, auch wenn die Hauptdarstellerin echt Süß ist.  :icon_mrgreen::love:

4/10
"You follow drugs, you get drug addicts and drug dealers. But you start to follow the money, and you don't know where the fuck it's gonna take you."

Lester Freamon

TinyPortal 2.0.0 © 2005-2020